RECENZE: 1000 důvodů proč se (ne)zamilovat (KNIHA)

14. července 2014 v 23:50 |  Recenze knih

Autor: Hortense Ullrichová
Žánr: dívčí román
Počet stran: 163
Rok vydání: nejnovější vydání-2006

Kniha pojednává o třináctiletých dvojčatech Sanny a Konny. Sanny se trápí tím že jí láska nic neříká a snaží se s pomocí své kamarádky poprvé zamilovat. Konny je chlapec který se jen povýšeně vysmívá holčičí sentimentalite, to ho však omrzí jakmile se začne zajímat o dívku jménem Kim. Sourozenci se vsadí že Sanny zvladne sepsat 1000 důvůdu proč se nezamilovat nakonec ale ani jeden sázku nevyhraje...

Moje očekávání: Když jsem knihu viděla řekla sem si že by mohla být dobrá ale trochu sem se obávala aby mě ten děj vůbec bavil. Rozhodně sem od té knihy očekávala míň.

Musím říct že od pohledu mě kniha moc nezaujala ale jakmile sem si jí přečetla tak sem zjistila že to není tak hrozný jak sem čekala. Je to spíše pro mladší (10-15 let) a rozhodně nedoporučuju nějakým klukům něbo holkám tvrďačkám co nemají rádi knihy o lásce. Děj knihy mě zaujal tím protože to bylo psané vždy nastřídačku o jedné ze dvou postav (Sanny a Konny) a nebylo to jen z pohledu toho jednoho z dvojčat jestli rozumíte jak to myslím. Je pravda že to byla asi moje první knížka co mě bavila. Bavila mě zápletka, bavil mě celý děj, bavilo mě prostředí, bavil mě styl jak to bylo napsané. Moje nejjoblíbenější postava je asi Sanny, nevím proč ale Konny mě zaujal až na konci té knížky když se zamiloval do Kim.

Kniha je spíš takový ten tip že tam nejsou hluboké dlouhé myšlenky, dlouhé rozhovory, je lehká na pochopení, neni tam dlouhé vysvětlování a děj plyne rychle takže se kniha dá stihnout přečíst za den.

Určitě sem nelitovala že sem si jí přečetla a líbila se mi, bavila mě ale jak sem řekla je to spíš pro mladší dívky a já mám radši fantazmagorie :D ale to neznamena že by nebyla dobra jen mi tam chybí ty mystické věci :) jinak bych jí doporučila všem co by si chtěli přečíst něco co opravdu odreaguje.

Hodnocení: 85%