17. července 2014 v 10:05 |  Recenze knih

Díl: 1, 2, 3
Autor: Cate Tiernan
Žánr: scifi, fantasy, román
Počet stran: 464
Nakladatelství: CooBoo
Rok vydání: 2013

Šestnáctiletá středoškolačka Morgan si o sobě myslí že je naprosto obyčejná jako ostatní lidé. To ale není tak úplně pravda. S pomocí chlapce Cala, který je ve městě i ve škole nový, se dozví že je čarodějnice z prastarého a vzácného magického rodu. Později se dozví že Cal je taky čaroděj. Ochotně se nabídne, že jí pomůže naučit se jak svou moc lépe ovládat. Cal se jí líbí, a není sama, líbí se totiž mnoha dívkám z jejich školy, a co je pro Morgan nejhorší, i její nejlepší kamarádce Bree...

Moje očekávání: Když jsem si tuhle knihu kupovala, bála sem se aby to nebyla nějaká blbost...Vlastně sem si jí koupila proto, že mě zaujal obal. Ale navzdory špatným recenzím musím říct, že po přečtení už si nemyslím že je to blbost a ani nesdílím neativní názory!

Jsou to vlastně 3 knihy v jedné. Cena je docela přijatelná, myslím že sem za ní dala nějak okolo 300 Kč. Není to žádná propagace Wicci(tzv. přírodní čarodějnictví), spíš je to jen příběh spojený s tímto tématem. Podle mě je to dobrý nápad napsat knihu o příběhu který zasahuje do přírodního čarodějnictví. Oceňuju že autorka byla originální a napsala knihu o čarodějnicích a ne o upírech(téma "upíři" už je trošku ohrané). Kniha je psaná z pohledu hlavní postavy Morgan za což sem ráda.

Příběh knihy se mi strašně líbí. Ani nevím proč ale tahle knížka mě fakt oslovila, nejspíš v tom způsobu jak je napsaná(žádné zbytečně zdlouhavé rozebírání děje, momenty plné záhad a magie, romantické momenty...). Charakter je prostě dobře propracovaný. Čtenář snadno proniká do čarodějnických praktik, díky tomu že každá kapitola začíná výňatkem z magické knihy nebo příslovím, nebo i zápiskem z deníků(I když nebudu lhát že mě ty úryvky bavily. Nebavily ale pomohly mi líp pochopit děj, ostatně to bylo jediný co mě z té knihy nebavilo.) Taky mě mrzí jak to dopadlo s Morgan nejlepší kamarádkou. Přiznám se že sem tohle nečekala.

Co se mi knize líbí je obálka! Je jednoduchá a taková starodávná. Za obálku bych klidně dala hned plný počet bodů protože je prostě skvělá :D

Tuhle knihu si určitě musíte přečíst! Já sem se od ní nemohla odtrhnout, jak moc mě bavila. Doporučuju a opravdu chválím Cate T.

Hodnocení: 100%